חשמלית ושמה תשוקה, זה הזמן להכיר את החשמליות של קיה

discover-cv-spec-3-lg

הישראלים אוהבים רכבים חשמליים

בתקופה שבה נפתחות החדשות כמעט בכל יום עם בשורה חדשה הנוגעת ליוקר המחייה בישראל, ניתן להבין את ההצלחה של הרכבים החשמליים. הישראלים אוהבים למצוא פתרונות חסכוניים ולכן החיסכון הכספי שניתן להפיק בעת רכישת רכב חשמלי לעומת רכב רגיל מוביל את הישראלים אל קטגוריית הרכבים החדשה כאשר גם מותגים לא מוכרים זוכים להצלחה ולמכירות בשוק. רק בשנת 2022 נחתו בישראל למעלה מ30 דגמים חדשים של רכבים חשמליים ממגוון היצרנים ומשכו את תשומת הלב של הישראלים שממהרים ונוהרים אל עבר החיסכון האפשרי, גם בקטגוריה זו זוכה קיה לבכורה בשעה שהיא מציעה מגוון מכוניות חשמליות שעתידות לכבוש את הכבישים שלנו בחודשים הקרובים.

רכב קיה נירו פלאג

בהיצע הדגמים של רכבי KIA אנו יכולים למצוא את קיה נירו פלאג אין, היא עברה שדרוג קל לעומת הנירו שהגיע לישראל וזכה לאהדה רבה בשוק המקומי. הנירו מאפשר ישיבה גבוהה ונוחה עם כניסה קלה לרכב והתמקמות טובה כך שבמבחן הפנימי שלו הוא מנצח ללא ספק ומעניק יתרונות. המסך הפנימי עבר שדרוג והוא מגיע גדול מקודמו ועם קישוריות הן לאנדרואיד והן לאפל כך שכל ישראלי יוכל להתחבר לרכב בצורה נוחה ופשוטה. הנירו החדשה נעה באופן חרישי עם טווח חשמלי שייקח אתכם למרחק של 49 קילומטרים, היתרון המשמעותי של הקיה נירו פלאג אין הוא בעובדה שגם לאחר שרוקנתם את הסוללה החשמלית אתם צפויים ליהנות מרכב חסכוני מאוד ובכך הוא מציע את הפתרון המושלם עבור נהגים שנוהגים לנסוע באופן יומיומי למרחקים גדולים.

רכב קיה EV6 החדשה

הוא משך את תשומת הלב כבר בפרסומות בטלויזיה ואין ספק שכפי שקרה עם דגמים קודמים אנחנו הולכים לראות אותו על הכביש בישראל במספרים גדולים. מדובר ברכב KIA חשמלי חדש והראשון שעושה שימוש בפלטפורמה חדשה שפותחה על ידי יצרנית הרכב הקוריאנית במטרה לאפשר גמישות מירבית בעת תכנון הרכב. העיצוב החיצוני שלו נראה שונה מכל מה שהכרנו ומזכיר דגמים עתידיים שעד כה נחשפנו אליהם רק בסרטים בדיונים, אין ספק שמדובר ברכב שנדמה כאילו חזר אלינו במכונת זמן מן העתיד. דגם ה EV6 החדש זכה לדירוג המירבי של חמישה כוכבי בטיחות עם ציון גבוה בהגנה על ילדים ומבוגרים מטעם NCAP האירופאי. טווח הנסיעה של הרכב החדש עומד על למעלה מ300 ק"מ בעת נסיעה מאומצת ולמעלה מ400 ק"מ בנסיעה רגועה ואין ספק שנתון זה יהפוך אותו למבוקש במיוחד.

החשמליות של קיה

הן יפות, הן חסכוניות, הן אמינות והן ללא ספק יכבשו את ישראל בדיוק כפי שכבשו הדגמים הקודמים של יצרנית הרכב הקוריאנית KIA. בתקופה שבה אתם מחפשים פתרון חסכוני ונוח למשפחה שלכם או לעצמכם אין ספק שכדאי להסתמך על אמינות, שירות ומוניטין של יצרנית רכב שכולנו כבר מכירים ושאת הרכבים שלה אתם פוגשים בכל יום בעת נסיעה בכבישי ישראל.

איפה אפשר לראות את החשמליות החדשות של קיה?

מחפשים לרכוש את הדגמים החדשים של קיה או לראות את החשמליות כדוגמת קיה נירו פלאג אין או דגם ה EV6 החדש? אתם מוזמנים לקיה צפון כדי ליהנות ממרכז השירות והמכירה המקצועי של קיה בצפון הארץ. במרכז תוכלו ליהנות מאולם תצוגה של רכבים חדשים וכן ממרכז שירות שמעניק לכם את כל השירותים הדרושים לרכב שלכם.