מוסך מורשה לרכבי קיה

מוסך מורשה קיה צפון

אחד מהדברים החשובים ביותר לתחזוקה נכונה של הרכב שלכם הוא בחירה במוסך המתאים, אנחנו יודעים כמה חשוב לטפל ברכב על ידי אנשי מקצוע שמכירים אותו ומסוגלים לפתור כל בעיה בדרך המהירה ביותר וכמובן הכל בשקיפות מלאה.

אצלנו במוסך מורשה לרכבי קיה תיהנו ממגוון השירותים המקצועיים לרכב שלכם, המסופק ברמת השירות הגבוהה ביותר. אנחנו מבינים כמה חשוב לכם לדעת מה הבעיה ברכב, כיצד הולכים לפתור אותה וכמובן שלא תבוצע פעולה ללא אישורכם המוקדם ולכן שקיפות היא אחד הערכים המובילים שמנחים אותנו בפעילות בכל יום מחדש.

אנחנו שמחים גם לספק לכם שירות של הסעת הרכב שלכם לטיפול או לטסט והחזרתו מיד בסיום, כי אנחנו יודעים כמה הזמן שלכם חשוב עבורכם ולכן נשמח לדאוג לרכב בזמן שאתם תוכלו להמשיך ולעבוד ולא ל"בזבז" זמן שכנראה אין לכם.

אצלנו בקיה צפון בהנהלת אילן נחימוב תוכלו ליהנות ממגוון רחב של שירותים ובהם פחחות לרכב קיה, מחלקת חשמל ומיזוג אוויר, מחלקת מכונאות שתטפל בכל בעיה ברכב שלכם, מחסן חלפים מקורי וכמובן גם בדיקות לפני טסט – הכל כדי שאתם תוכלו להמשיך ולנסוע בראש שקט.

אנחנו שמחים להזמין אתכם לבקר במוסך ולראות את השירותים השונים שאנו מספקים, לרבות נקודת מכירה לרכבי קיה חדשים עם אפשרות לנסיעת מבחן, אין לנו ספק שברגע שתגיעו ותראו את אנשי המקצוע שלנו ואת השירות שאנו מספקים יהיה ברור לכם שמוסך מורשה קיה חיפה וקריות זה רק קיה צפון בהנהלת אילן נחימוב.