מחפשים את הרכב המשפחתי האולטימטיבי? קיה, כי ביננו אין אופציה שניה!

KIA CARNIVAL 2021 (3)

מחפשים רכב משפחתי?

מתחילת 2022 נמסר בישראל כ 220 אלף כלי רכב חדשים, נדמה כי הישראלים נמצאים במרוץ להגשמת החלום בקבלת רכב חדש עם ניילונים ואפס קילומטר. הישראלים מבלים לא מעט שעות על הכביש, בין אם בשל תשתיות מצומצמות ובין אם בשל מספר כלי הרכב שנמצאים על כבישי ישראל כך שהם מבקשים למצוא את הרכב הבטיחותי, הנוח וכמובן המפנק שיוכל לספק את הצרכים המשפחתיים אבל גם למשוך את העיניים של העוברים ושבים. נדמה שבשנים האחרונות מי שכובשת את ליבם של הישראלים וניתן לראות אותה בכל פינת רכב היא ללא ספק קיה, המכונית האולטימטיבית לצרכים שלכם כאשר עד כה במהלך השנה היא ניצבת עם למעלה מ 30 אלף רכבים – מסתבר שהישראלים מבינים ברכבים.

אז רכבים הישראלים מעדיפים?

לא בטוח שיש תשובה לשאלה הזו, כיוון שהצרכים משתנים בהתאם לסטטוס בו נמצאים הישראלים. יש כאלה שמחפשים רכב שני לאישה או לילדים, יש כאלה שבוחרים ברכב משפחתי ויש כאלה שמעדיפים את קטגוריית ה SUV הלוהטת או כמובן להגשים את החלום עם ג'יפ חדש מהחברה וזה עוד לפני שדיברנו על ההתעוררות בביקוש לרכבים היברידים או חשמליים. בכל קטגוריה שלא תבחרו אין ספק שקיה תמשוך את תשומת הלב אבל גם תספק לכם את הפונקציונאליות הכי גבוהה בתמורה למחיר שלכם, וכמו תמיד אם אתם מחפשים רכב חדש מבצעים זה הזמן לפנות לקיה צפון, מרכז השירות המקצועי והמתקדם של קיה בצפון עם אולם תצוגה מפואר למכירת רכבי קיה חדשים.

קיה קרניבל – המיניוואן המושלם

המשפחה הישראלית מחפשת כיום נוחות ופונקציונליות, רכבים של חמישה מושבים כבר אינם מספקים את התמורה הטובה ביותר וקטגוריית המיניוואן עם שבעה מושבים הופכת למבוקשת מתמיד. מיניוואן שבעה מקומות יכול להוות פתרון מושלם עבור משפחה עם שלושה ילדים ומעלה או שלושה ילדים וכלב או משפחה שפשוט רוצה נוחות ועדיין לשמור על מקום לאחסון. בקטגוריית המיניוואנים יש רכב אחד שתופס את הבכורה והוא קיה קרניבל כמובן, עם הופעה מרשימה ובעלת נוכחות המרחב הפנימי של הקיה מעולה הן מקדימה, בשורת המושבים השניה ואפילו בשלישית שמאפשרת ישיבה נוחה של שלושה ילדים או שני מבוגרים. עם עלות מול תמורה הטובה בקטגוריה אין ספק שקיה קרניבל היא הרכב המשפחתי המושלם עבור המשפחה הישראלית שרוצה ליהנות מאיכות נהיגה, מרווח פנים וים של מערכות בטיחות ופינוקים מפתיעים אין ספק שזה הרכב שלכם.

קיה נירו – המלכה של קטגוריית ה SUV

בשנים האחרונות אחת הקטגוריות הכי מבוקשות היא של רכבי SUV, אשר מאפשרים נהיגה גבוהה במעט מהרכבים המשפחתיים. קיה נירו החדש הוא מביא בשורה חדשה של עיצוב מודרני ומושך, סביבת נהג מפנקת וכמובן נוחות נסיעה שהפכו אותו לרב מכר בישראל אותו ניתן לראות על הכבישים כמעט בכל פינה. כשאתם מחפשים רכב חדש או ג'יפ חדש אין ספק שקיה נירו מספק לכם את התשובה.

איפה קונים רכב קיה חדש?

אם אתם מחפשים את הרכב הבא שלכם אין ספק שכדאי לכם להגיע לקיה צפון, מרכז השירות בחיפה שמספק לכם את כל השירותים תחת קורת גג אחת: מכירת רכבים חדשים, טרייד אין ורכבים מיד שניה, מוסך, פחחות וצבע, חלפים והכל בשירות ואדיבות ללא תחרות. אם אתם מחפשים ג'יפ חדש או רכב חדש מבצעים זה הזמן להתקדם לקיה, הרכב המשפחתי והמבוקש ביותר בישראל.