קיה פיקנטו רכב מיני עירוני שכובש את ישראל

מערכות בטיחות ואבזור מתקדם

המותג הקוריאני קיה זוכה לפופולריות רבה בישראל. כמעט בכל רגע נתון נוכל לראות בעין לפחות רכב אחד של קיה עם דגש על דגם קיה פיקנטו. אם אתם מחפשים רכב מיני יש לכם הזדמנות לרכוש רכב  חדש ונוח עם מראות חשמליות, 4 חלונות חשמליים, תנוחת ישיבה נוחה, קו חלונות גבוה וביצועים טובים. נהיגה בקיה פיקנטו נותנת תחושה של רכב בטיחותי על אף היותו רכב מיני קטן.

שמירת הערך של הרכב

רכבים רבים מוצעים למכירה בשווקי יד שנייה בכל רגע נתון. תהיו אתם חכמים יותר ותרכשו מראש רכב שיש לו ביקוש. הפיקנטו נמכרת היום עם 3 שנות אחריות מלאות ועוד 4 שנות אחריות בעבור המנוע והגיר. בין אם אתם מתכננים כבר במעמד הקנייה החלפת רכב בתוך 5 שנים ובין אם לא, רצוי לתת עדיפות לרכבים שנמכרים בקלות. כדאי לבדוק נתוני קיה פיקנטו מחירון יד שנייה ולבחון את נתוני ירידת הערך. המומחים בתחום הרכב מגדירים רכישת קיה פיקנטו כמשתלמת מבחינה כלכלית. רכבי קיה פיקנטו יד 2 נרכשים במהרה על ידי סטודנטים ונהגים חדשים.

אחזקה זולה של הרכב

הפופולריות הגבוהה של הרכב בארץ מבטיחה זמינות של תיקונים וחלקים במוסכים בכל רחבי הארץ. אחזקה של דגמי קיה נחשבת לזולה בהשוואה לעלויות של מותג רכב אחרים. במהלך השנים הראשונות הטיפולים מתבצעים במוסכי קיה. הקפדה על תחזוקת הרכב בהתאם להנחיות של היצרן תחסוך לכם לא מעט זמן וכסף. רכב שמטופל נכון ומתוחזק בקפידה יזכה לביקוש בלוחות יד שנייה.

האם קיה פיקנטו חסכונית בדלק?

חישוב נתונים אמתיים של צריכת דלק מתבסס על משתנים סביבתיים. לפי נתוני היצרן יש לרכב קיה פיקנטו צריכת דלק ממוצעת. עליכם לזכור שהנתונים שהיצרן מספק מתבססים על בדיקות מעבדה בעוד צריכת הדלק שלכם תושפע מהמאפיינים של הנסיעה. בכדי לקבל מושג קונקרטי אודות נתוני קיה פיקנטו צריכת דלק כדאי להתייעץ עם אדם שיש לו קיה פיקנטו והוא עושה ברכב שימוש דומה לזה שאתם מתכננים.

אלו יתרונות וחסרונות יש לקיה פיקנטו?

רשימת היתרונות נפתחת בעיצוב מוצלח וממשיכה אל סביבת נהג מרשימה ונוחה. הדגמים החדשים כוללים מסך מגע ואופציה לרמה גבוהה של אבזור. תא המטען של הרכב נחשב גם כן לנוח בהשוואה לדגמי מיני. אבזור הבטיחות של הרכב עדכני והאחריות שניתנת על ידי היצרן נחשבת לארוכה במיוחד.
החסרונות של הרכב יבואו לידי ביטוי ברמה בינונית של נוחות במהלך נסיעה בעיר וצריכת דלק שנחשבת לעתים ממוצעת עד גבוהה בהשוואה לדגמי מיני אחרים. במבחן המציאות הרכב מוגדר כיעיל, נוח, משתלם מבחינה כלכלית ובטיחותי בקטגוריית המיני.

קיה פיקנטו כרכב לטיולים

רכבי מיני מתאימים ל-4 נוסעים מבוגרים לכל היותר. מרחב הפנים בדגמי קיה פיקנטו מצליח להבטיח נסיעה נוחה ל-4 מבוגרים בעלי מבנה גוף ממוצע. טיולים מאורגנים לנכים בארץ מתבצעים עם רכבי קיה בהתאם לצרכים המיוחדים של הנוסעים. תא המטען של הרכב אינו גדול אך אפשר יהיה להכניס אליו ציוד טיולים בסיסי. שימו לב שאין מדובר ברכב בעל יכולות לנסיעה בשטח כך שהטיולים מוגבלים לנסיעה בשבילים סלולים או מוסדרים. הרכב מתאים לטיולים בעיר, נסיעה אל פארקים, הגעה אל אתרי טיולים של רשות הטבע והגנים ברחבי הארץ.
דגמי קיה זוכים לפופולריות רבה בקרב בני הגיל השלישי. הם משמשים באופן יומיומי לנסיעות בעיר ומחוץ לעיר. אם אתם מחפשים רכב יעיל, בטיחותי ונוח בקטגוריית המיני – קיה פיקנטו נמכרת עם תקופת אחריות ארוכה והנתון הזה בלבד הופך אותה לבחירה חכמה.